Wibo modern eyeshadow palett



Dziś przychodzę do was z krótką recenzją paletki WIBO MODERN. Ta paleta zawiera w sobie 15 cieni, 12 matowych od których zaczniemy, świetna pigmentacja, dobrze się blendują, ale bardzo mocno się sypią, musimy jednak pamiętać że to produkt drogeryjny. Reszta cieni w tej palecie to cienie metaliczne, które robią wielkie wow na oku, niestety te cienie moim zdaniem mają wykończenie satynowe, do metalicznych brakuje im tego mocnego błysku.



Jak na paletkę za 40 zł jest godna uwagi. Ma ciekawe, żywe kolory, które bardzo fajnie się ze sobą łączą. Możemy budować pigmentację cieni, co mi osobiście bardzo się podoba. Jestem laikiem w kwestii makijażu oka i trudno było zrobić sobie krzywdę tymi cieniami. Więc jeśli zaczynasz swoją przygodę makijażową, myślę że warto zaopatrzyć się w paletkę modern od wibo.




Co sądzicie o tym makijażu ?

xoxo

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Makijaż piękny ;) Ale sporo negatywnych opinii o tej palecie krąży ;) Ja mam Modern Renaissance i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż :333
    bardzo Ci pasuje!
    wydaje mi się, że te kolorki są bardzo ładne, sama chętnie bym przetestowała :3
    obserwuję na insta! tam takie zdjęcia jak w tym wpisie z odpowiednimi hasztagami dotarłyby do dużego grona odbiorców, tak sądzę :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń