HAUL KOSMETYCZNY


Dziś pokaże wam kilka zdobyczy kosmetycznych, to co zdążyłam przetestować zrecenzuje.

BIOLIQ DERMO - krem kojąco wzmacniający do cery naczynkowej

Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Ma delikatny, przyjemy zapach. Dobrze nawilża, koi i łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę przyjemną w dotyku. Świetnie nadaje się pod makijaż, mam wrażenie, że skóra o wiele później zaczyna się świecić od kiedy go używam. Jest to mój nowy ulubieniec. Polecam wam wypróbować kremy tej firmy.


Krem dostępny jest w aptekach i drogeriach Hebe. Pojemność 50 ml, cena około 15 zł.


ZIAJA - szampon do włosów suchych aloesowy

Szampon jest przezroczysty, o przyjemnym, lekko słodkim zapachu. Kiedy go kupowałam nie miałam pojęcia, że szampony ziołowe to poplątane i trudne do rozczesania włosy. Jednak po kilku myciach włosy się przyzwyczaiły do braku silikonów i jest coraz łatwiej je rozczesać. Nie podrażnia, nie przesusza, bardzo dobrze oczyszcza. Poprawił kondycję moich włosów, myślę że warto go przetestować.


Szampon dostępy jest w drogeriach i supermarketach. Pojemność 500 ml, cena około 10 zł.


SMART GIRLS GET MORE - lose powder fix & matt

Nigdy nie byłam przekonana do pudrów sypkich, ale moje serce podbił bambusowy puder z ecocery, który jest już na wyczerpaniu. Dlatego szukałam jego zamiennika i padło właśnie na ten puder ryżowy. Mam nadzieję, że mile mnie zaskoczy. 


Dostępny jest w drogerii Natura. Zawartość 10 g, cena około 14 zł


KOELF - gold royal jelly

Pierwszy raz zetknęłam się produktem tej marki, nigdy nic o niej nie słyszałam wiec postanowiłam ją przetestować.


Dorwałam ją w TK Maxie. Zapłaciłam za nią 12.99


ZIAJA - maseczka antyoksydacyja jagody acai 

Uwielbiam zamysł o stosowaniu masek na całą noc, dlatego wzięłam ją bez zastanowienia. Później poczytałam trochę opinii na jej temat i zdania są podzielone. Jak już ją przetestuje na pewno dam wam znać co ja o niej sądzę.


Dostępna jest w drogeriach i supermarketach. Pojemność 7 ml, cena około 2 zł.

Miałyście któryś z tych produktów? Co o nich sądzicie? 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

44 komentarze:

  1. Nie miałam tych produktów, ale zaciekawił mnie Bioliq ;) również obserwuję ;) Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bioliq miałam antyperspirant który spisał się naprawdę dobrze :) kiedyś pisałam o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety żaden szampon do włosow z Ziaji się nie sprawdza ;/
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam niczego z tych produktów. Kiedyś Bioliq ze szczoteczką, ale jak dla mnie przeciętniak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma Ziaja jest świetna. Moja mama używała tego szamponu i jest bardzo zadowolona :-) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chciałam kupić ten szampon jednak po przeczytaniu opinii na jego temat jakoś poszło to na drugi plan, właśnie z powodu trudnego rozczesywania włosów.
    A maski z ziaji zawsze na plus :D

    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam całą serię z Ziaji z jagodami acai - sprawdziła mi się rewelacyjnie
    A co do pudru jestem ciekawa jaki jest bo również ten z Eco cery to mój ulubieniec, zobaczymy jak ten się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie kupiłabym szampon :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żel do mycia twarzy z BioliQ ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupki <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :*
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty :) Żadnego z nich nie testowałam.

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe jak sprawdzi się szampon z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawił mnie szampon z ziaji :) miłych testów
    obserwuję :* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zainteresowana kremem. Chyba go sprawdzę :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam żadnego z tych produktów, ale szampon do suchych włosów przydałby mi się. :>
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nic z tych produktów chociaż na ten puder bym się skusiła ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #34
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become grat blog friends? :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam, ale nie używałam :) Jestem ciekawa jak szampon Ziaja poradziłby sobie z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam tych produktów ;) ciekawa jestem jak się sprawdzi ten ryżowy puder :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty :) Lubię produkty z Bioliq :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie kojarzę tych produktów, ale fajna recenzja. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Żaden z tych produktów jeszcze nie trafił w moje ręce, ale fajnie, że dzielisz się z nami swoją opinią. ;) Jestem uzależniona od nowych kosmetyków do włosów, więc niebawem przetestuję i ten z ziaji.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your post dear ♥
    I'm following you #37, would you like to follow me back, I would be glad? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna czaję się na ten Bioliq i chyba czas go zakupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam ta maseczka z ziaji z jagodami :) Jest fajna :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z tych produktów,ale szampon wydaję się być ciekawą opcją do moich biednych włosów :D
    Zapraszam do mnie, potrzebuję jak najwięcej opinii na temat moje nowej ksiązki :*
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. O dwóch pierwszych słyszałam, reszty nie znam. A zainteresował mnie: KOELF - gold royal jelly

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Ziaję znam i uwielbiam, mam mase kosmertyków tej frimy. Bioliq-nie używalam,a el z chęcią kupię.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam żadnego kosmetyku. Ale ta maseczka z ziaji jest ciekawa. Będę czekać na Twoją opinię na jej temat.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy żadnego z tych produktów, ale kosemtyki z ziaji pamiętam z dzieciństwa ;)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię produkty marki Ziaja ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnego z tych produktów wcześniej nie używałam, ale ta złota maseczka wygląda fajnie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam żadnego z tych produktów, ale bardzo jestem ciekawa tej maseczki, dlatego byłoby lepiej, gdybyś najpierw ją przetestowała, a dopiero potem opublikowała post ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używałam żadnych z tych kosmetyków. Firmę ziaje uwielbiam. Ma świetne kosmetyki do każdej cery.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hmm, nie używałam żadnego z tych produktów
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nowości :)
    Ja miałam kiedyś przyjemność testować produkty marki Bioliq.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię puder z ecocery ;) mam nadzieję, że ten okaże się być równie dobrym :)
    nigdy nie miałam szamponu z ziaji, raczej sięgałam po produkty do twarzy z tej marki. Ale chętnie to zmienię :P
    pozdrawiam!
    wpadnij do mnie w wolnej chwili ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w ten szampon ziaji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely products! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń