EOS BERRY BLOSSOM

Hej !

W mojej torebce zawsze mam takie rzeczy jak, portfel, klucze, kilka pierdół i krem do rąk od eos. Uwielbiam go ! Za słodkie, nietypowe dla balsamu do rąk opakowanie, za to jak pięknie pachnie i za działanie. Ja posiadam wersję różową czyli berry blossom, są też inne kolory i zapachy, jest w czym wybierać.



Jesienią i zimą moje dłonie stają się suche, a bardzo tego nie lubię, eos mnie wtedy ratuje. Ma lekką, kremową konsystencję, która jest idealna, świetnie nawilża przy czym nie pozostawia uczucia lepkości, czy też tłustej powłoki.



Ten eosowy, malutki produkt chroni moje rączki i sprawia że zawsze wyglądają na zadbane. Nasze ręce są po nim takie mięciutkie. Do tego produkt jest wegański, opakowanie nadaje się do recyklingu. Same plusy.




krem - eos
skarpetki - oysho
bransoletka - bijou brigitte

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentarze:

  1. Ja za EOS nie przepadam, ale tak poręczny krem przydałby mi się w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowanie! :D Kremu do rąk EOS jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ich balsamy do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za sam design bym kupiła :D uwielbiam Eosa :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsam, balsamem ale masz genialne paznokcie!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze mam krem do rąk w torebce. Eosa jeszcze żadnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za tą firmą, ale wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kremie do rąk zawsze zapominam, a potem odczuwam tego skutki, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory wiedziałam tylko o pomadkach EOS i zawsze się zastanawiałam czy opłaca się te wydać X zł. Krem do rąk również wydaję się interesujący
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne opakowanie i kosmetyk sam w sobie też wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od nich miałam tylko balsam do ust :) kremów do rąk to mam duży zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie próbowałam, ale opakowanie jest mega... Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny do torebki :) ja markę kojarzyłam do tej pory jedynie z balsamów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam kiedys z tej serii balsam do ciala, ale kiepsko sie wchlanial

    OdpowiedzUsuń