ULUBIEŃCY MAJA

Cześć ! Dzisiaj mam dla was ulubieńców miesiąca.


Ziaja ulga - peeling enzymatyczny 

Nakładamy go na oczyszczoną twarz, zostawiamy na 5-10 minut delikatnie masując i zmywamy. Nie musimy trzeć nic na naszej twarzy jak to jest przy peelingach z drobinkami. Delikatnie złuszcza nasz martwy naskórek, nie podrażnia i nie ściąga. Dzięki niemu pozbyłam się suchych skórek wokół nosa, z którymi miałam problem od dawna. Cera jest po nim jaśniejsza, bardziej promienna i mięciutka. Konsystencja bardzo mi się podoba, gęsta, żelowa. Zawsze jak go nakładam mam wrażenie, że jest zimny i odpręża moją skórę, polecam go z całego serduszka. 



Ziaja liście manuka - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom

Oj co ja bym bez niej zrobiła? Miałam ogromny problem z zaskórnikami na nosie i kompletnie nic mi nie pomagało aż do momentu kupna tej cudownej pasty. Zaskórniki po prostu zniknęły ! Przyjemny zapach, świetnie oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji. Drobinki nie powodują podrażnień na buzi. Pasta ma działanie lekko ściągające i złuszczające co odczuwalne jest już po pierwszym użyciu. Musicie ją mieć w swojej łazience !


Ziaja liście manuka - krem nawilżający SPF 10

Krem ma bardzo fajną konsystencję, jest lekki, nie zostawia tłustego filmu i szybko się wchłania. Pozostawia skórę miękką, zmatowioną, a jednocześnie nawilżoną. Dobrze sprawdza się pod makijaż. Dodatkowym plusem jest SPF 10, ochrona nie duża ale fajnie, że jest. 


Mokosh Czerwona Glinka

Mokosh cosmetics jest polskim producentem wyjątkowych kosmetyków naturalnych. Czerwona glinka polecana jest do pielęgnacji wszystkich typów cery. Ma oczyścić i zmatowić naszą skórę, uregulować wydzielanie sebum, łagodnie ściągać pory i rzeczywiście to wszystko robi. Po pierwszym użyciu już widać efekty, a tego chyba każda z nas chce. Producent obiecuje również przy regularnym stosowaniu poprawę kolorytu naszej cery, ja tego nie zauważyłam. Glinkę mieszałam z wodą i olejkiem arganowym, pozostawiałam na twarzy około 10 minut i zmywałam ją ciepłą wodą. Co mi się bardzo podoba to, to że można dodawać ją również do kąpieli.


Bourjois 123 Perfect CC Cream

Odcień jaki ja posiadam to 31 Ivoire Ivory, czyli najjaśniejszy. Ja jestem posiadaczką bardzo jasnej karnacji i dopiero teraz, kiedy moja skóra została muśnięta słońcem ten odcień jest odpowiedni, dlatego nie polecam go bladym osobom. Produkt ten jest bardzo rzadki, ładnie stapia się ze skórą, daje efekt nawilżenia. Jest leciutki co bardzo odpowiada mi w te ciepłe dni. Ujednolica kolor skóry, krycie dla mnie jest wystarczające, powiedziałabym że średnie. Produkt fajny na lato.


Catrice Liquid Camuflage 

Pomimo mocnego krycia nie wchodzi w zmarszczki pod oczami, nie wysusza i nie przemieszcza się w ciągu dnia. Ma bardzo ładny kwiatowy zapach, co jest jego dodatkowym atutem. Odcień jaki mam to 005 Light Natural i jest na prawdę bardzo jasny, w kolorze neutralnym, z czego jestem bardzo zadowolona. Sprawdza się jako baza pod makijaż oka. Nie ciemnieje, zakrywa wszystkie niedoskonałości. Mogłabym o nim tak pisać i pisać. Jest to mój HIT ! Jeśli go jeszcze nie testowałyście to koniecznie musicie to zrobić !


MAXFACTOR 2000 Calorie 

Myślałam, że obojętnie jakiego tuszu będę używać moje rzęsy będą wyglądać dobrze, bo są naturalnie długie, a tu proszę po pierwszym użyciu nie dowierzałam. Petarda to co on zrobił z moimi rzęsami ! Wydłuża, nie skleja i nie kruszy się. Must have w mojej kosmetyczce.


Okulary przeciwsłoneczne z Aliexpress. Nosiłam je non stop w ostatnim miesiącu. Kosztowały kilka złoty. Ładne, fajnie się nosi co tu więcej mówić. 


Ostatnim ulubieńcem są kwiatki, które widnieją na każdym zdjęciu! Są przepiękne. Bardzo dziękuję M. :*



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

38 komentarze:

  1. Miałam ten krem z Ziaji i bardzo go lubiłam, przede wszystkim za piękny zapach. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo produktów znam i bardzo lubię. Peeling z enzymatyczny z Ziaji bardzo lubię i zużywam właśnie chyba trzecie opakowanie. Korektor z Catrice to mój ulubieniec i podkład z Bourjois jest bardzo fajny :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Milena z One Cellar Door

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis i ładne zdjęcia😍 Również obserwuję😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości... też jestem świeżakiem... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą serię z liści manuka i jestem bardzo bardzo z niej zadowolona :) Muszę jeszcze wypróbować ten peeling enzymatyczny :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego produktu. Peeling enzymatyczny by mi się przydał, ale raczej nie zdecyduję się na ziaję, bo wszystkie produkty do twarzy tej marki, których używałam, wywołały u mnie reakcje alergiczne. Może miałam pecha i trafiłam na złe kosmetyki, ale uprzedziłam się przez to do Ziai.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może skuszę się na Catrice Liquid Camuflage. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty z Ziaji, a ten peeling jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paste z serii Manuka uwielbiam ;) Muszę w końcu przetestować ten korektor z Catrice ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice, Bourjois i ziaja to moi ulubieńcy :) Używam non stop :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ten peeling z ziajki chcę właśnie wypróbować :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam żadnego z tych produktów :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnego z tych produktów nie stosowałam, może coś wybiorę dla siebie i kupię :)
    Ładne okularki :)

    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale lubię firmę Ziaja, więc z chęcią wypróbuję ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tych ulubieńców. JA co miesiąc biorę się za napisane takiego posta, i jakoś mi nie wychodzi :P Bardzo lubię serię Liście Manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam w posiadaniu ani jednego z tych produktów, ale ciekawi ulubieńcy ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą pastę manuka od ziaji i jest genialna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam tą pastę z ziaji i uwielbiam ją jest cudowna, bardzo fajny post :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega lubię produkty z Ziaji :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten korektor z Catrice jest świetny jako baza pod cienie <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kosmetyki z Ziai♥

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Kusi mnie ta pasta do głębokiego oczyszczania z ziaji, ale irytuje mnie ten zapach.

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten peeling enzymatyczny z Ziaji! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful products! Very interesting review!
    Have a lovely day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Z podanych rzeczy miałam tylko serię
    ziaji liście manuka, resztę muszę wypróbować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawi "ulubieńcy" :D mi wpadł w oko korektor, wydaj się być bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tę pastę do twarzy Ziaji :) Mam już chyba 4 opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam firmę ziaja. Ma świetne kosmetyki. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam tę glinkę ☺️ Na AliExpress można znaleźć prawdziwe perełki WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Same ciekawe kosmetyki :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pasta przeciw zaskórnikom z ziaji to od dawna również mój ulubieniec ♥ Jest najnajnajlepsza! Zainteresował mnie ten peeling enzymatyczny, chętnie się za nim rozejrzę ;)
    korektor z catrice jest cudowny! cudowne krucie *.*
    co do kremu na dzień z ziaji to mam trochę inne odczucia co do tego wchłaniania - jak dla mnie to właśnie za wolno się wchłania i wcale nie matowi cery, a wręcz przeciwnie :/ choć nawilża wystarczająco :)
    ciekawi mnie ten tusz oraz glinka czerwona :D
    poza tym okularki oraz kwiatki są wspaniałe ♥♥♥
    super rzeczy !
    fajnie tu, obserwuję :)#25
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Great review dear.. thank you for sharing!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkty z ziaji są świetne. Kiedyś miałam tonik i bardzo mi pomógł. Super ulubieńcy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasta Ziaji i korektor Catrice to moje niezbędniki :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach Mokosh i chyba będę musiała je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię produkty Ziaja co do tuszu szukam swojego ideału więc może wypróbuje Twoją propozycje :)
    Zostaję

    OdpowiedzUsuń