BECCA Shimmering Skin Perfector Opal






Produkty firmy BECCA w ofercie naszej Polskiej Sephory pojawiły się już jakiś czas temu, jednak większość z nas znała je wcześniej z tutoriali Nikkie Tutorials, gdzie zachwycała się rozświetlaczem Moonstone. W końcu też postanowiłam się w niego zaopatrzyć, ale gdy zauważyłam, że pojawiły się miniaturki produków BECCA zdecydowiałam się sięgnąć po nie. W zestawie znajduje się rozświetlacz prasowany oraz w płynie, oba produkty w odcieniu Opal.



Rozświetlacz prasowany Shimmering Skin Perfector Opal ma ładny złoty, ciepły kolor. Jest idealny na co dzień, niestety nie jest to blask który widać z daleka, myślę że inne jaśniejsze odcienie dają lepszy efekt. Trochę mnie to zasmuciło. Chociaż z produktu jestem i tak bardzo zadowolona.
Nakładam go na szczyt kości policzkowych, a czasami nawet na obojczyki.


Drugi produkt to Shimmering Skin Perfector Liquid, pierwszy raz używałam rozświetlacza płynnego, można nakładać go na poszczególne części ciała, wyczytałam też że sprawdza się pod podkład i rzeczywiście daje delikatny efekt rozświetlenia na całej buzi, nasza skóra jest cały dzień promienna, nakładam go również pod łuk brwiowy, za każdym razem jestem pod wrażeniem jak to pięknie wygląda. Dziewczyny nakładają go na kości policzkowe pod koniec makijażu, ale mi to się nie udaje, zawsze zrobię sobie dziwną plamę i mam wrażenie że rozświetlacz zjada mój podkład. Chyba nie umiem jeszcze do końca się nim posługiwać. Może coś mi poradzicie ?



Cena takiego zestawu to 75 zł.

Szczerze polecam wam oba te produkty, są świetne, sama muszę kupić jeszcze pełnowymiarowy rozświetlacz Moonstone. A wy co sądzicie o rozświetlaczach BECCA?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

54 komentarze:

  1. Kosmetyków od Becci nigdy nie miałam, ale marka ponoć słynie właśnie z rozświetlaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nic z tego nie testowałam :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami.
    Z chęcią bym je przetestowała ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam tych kosmetyków, jest to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam jeszcze tego zestawu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zobaczyć je na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ani samej marki, ani tych konkretnych produktów :) nie wiem kompletnie co Ci doradzić na "zjadanie" podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka całkowicie mi nieznana a rozświetlacze Wielbię!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kojarzę tych kosmetyków ale wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o rozświetlaczu z tej marki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko bywam w Sephorze i może dlatego nie kojarzę tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktów ani firmy, Ale jak mój rozswietlacz się skończy to na pewno kupię ten :)
    Dodaje do obserwowanych i zachęcam do tego samego 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zastanawiałam się nad rozświetlaczami Becca, ale mam dwa z Too Faced i stwierdziłam, że więcej nie potrzebuje :) Co nie zmienia faktu, że są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten duet i jestem z niego bardzo zadowolona. Becca to ostatnio jedna z moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś nie mogę przekonać się to używania rozświetlacza, u kogoś bardzo, bardzo mi się podoba ale sama nie wiem czy umiałabym go używać :) co do słomianego zapału, to blogosfera już taka jest, każdy ma wzloty i upadki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam rozświetlaczy ale może powinnam w końcu na jakiś się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam ten zestaw kuzynce na urodziny - strzał w dziesiątkę! Dla mnie jednak kolor opal jest zbyt ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę,że też jesteś fanką rozświetlaczy :)
    Super Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi się porządnie błyszczeć! Wtedy jest impreza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno rozświetlacz jest genialny ale nigdy nie miałam ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlaczy niestety nie używam. Moja skóra błyszczy sama z siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam ich produktów ale kolorówki mam stanowczo za dużo więc pewnie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam firmy, ale wydaje się ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam styczności, więc nie za bardzo mam w czym się wypowiedzieć. Za to dodam, że masz piekne paznokietki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze produktów tej marki, ale ten prasowany rozświetlacz mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam produktów tej marki, ale słyszałam że są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale on wygląda prześlicznie... gdyby nie ta cena to bym brała:D cudo! obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz widze te kosmetyki. Jak dla mnie zbyt swiecące

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Szkoda, że nie pokazałaś swatcha :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeglądałam mnóstwo filmów na YT, dotyczących tej firmy i chyba nie ma osoby, która by nie poleciła tych produktów :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne produkty:) , dużo dobrego już o nich słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny rozświetlacz. :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nie znałam wcześniej tych produktów :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe produkty :-] Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. lovely post darling i love this brand,i love this highlighter dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam marki ani kosmetyków , chętnie przetestuje ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia.
    Co prawda nie mam żadnego z tych produktów, ale miło się czyta i bardzo zachęca, to co piszesz.
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tych kosmetyków jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, że dostępne są miniaturki tych produktów. W moim przypadku, jeśli chodzi o rozświetlacz, to i miniaturka podłużałby mi na bardzo długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Firma mi nieznana ! :* Pazurki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  44. mam i baaaardzo lubię :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bym się chętnie skusiła na taki rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Brakuje mi tutaj efektu pod koniec na buzi, ale to nic :)
    Sam rozświetlacz wydaje się być ciekawy - ale w płynie to jest pierwsze o czym słyszę. Nie dziwie się, że pod podkład stosuje się go jeszcze lepiej - dzięki temu buzia zawsze jest rozświetlona i widać energię :)

    OdpowiedzUsuń